De handige producten moet jij in je kantoor hebben! Logitech meetup en meer

De laatste jaren leven we met z’n allen al op een totaal andere manier dan wat we gewend zijn, dat heeft namelijk alles te maken met de pandemie waar we op dit moment met z’n allen last van hebben, maar door de pandemie zijn er ook een heleboel maatregelen waar we aan moeten houden, één van de maatregelen is het thuiswerken. 

Hybride werkomgeving

Wanneer jouw medewerkers allemaal thuis moeten werken, zullen de vergaderingen allemaal thuis en online gehouden moeten worden, iets wat dan misschien handig om te hebben op kantoor is een video conferencing system van Logitech Meetup en het hebben van een touchscreen monitor. Zo kan je makkelijk vergaderingen en presentaties geven vanuit thuis of vanuit kantoor naar de medewerkers die thuis zitten. 

Een hybride werkomgeving is het nieuwe normaal wat nu centraal staat, maar moet je er wel van zorgen dat je alle juiste materialen thuis hebt die je normaal op kantoor hebt of je moet het nu dubbel hebben, omdat je nu thuis en kantoor werkt. Zo zijn er heringerichte kantoorruimtes gemaakt en voor die heringerichten kantoorruimtes heb je weer nieuwe producten voor nodig, denk dus maar een video conferencing system van Logitech Meetup en een Touchscreen monitor. En voor meer productiviteit en comfort op lange termijn, moet de IT zich concentreren op het bieden van betere tools aan externe werknemers. 

Vergaderruimtes met Video Conferencing systeem Logitech Meetup en het is daarbij ook nog eens handig dat je beschikt over een Touchscreen monitor. Deze oplossingen zijn vereisten geworden en moeten voldoen aan de verwachten van de gebruikers op het gebied van consistentie, veiligheid en gebruiksgemak. 

De belangrijkste punten zijn:

De belangrijkste punten zijn onder meer: 

  1. 25% meer productiviteit bij ‘’remote workers’’
  2. 40$ van de bedrijven geeft aan dat door video conferencing medewerkers meer betrokken zijn 
  3. Beschikken over de juiste technologie is de nummer 1 prioriteit om thuiswerken een succes te maken
  4. Gemiddeld zijn er 2.7 miljard Microsoft Teams meeting minuten per dag, dat is een 200% t.o.v. Maart 2020